Compromesos

L’objectiu general de la Fundació Claperós és contribuir a que la societat, les empreses, els ciutadans i ciutadanes de Catalunya siguin més responsables socialment i compromesos, desenvolupant accions de sensibilització, orientació, formació i difusió d’acord amb uns protocols ètics d’intervenció social, de no discriminació.

Aixó mateix, volem facilitar eines per a què les empreses incloguin polítiques de responsabilitat social, especialment aquelles que prioritzen la integració sociolaboral dels col·lectius diana de la Fundació.

COMPROMÍS

Treballem dues línies d’actuació diferenciades: responsabilitat social i orientació, formació i inserció laboral dels col·lectius més vulnerables de la societat.

RESPONSABILITAT

La competitivitat responsable i sostenible és el nou paradigma per a les empreses i organitzacions del segle XXI. La fundació impulsa multitud d’accions en aquest àmbit.

INNOVACIÓ I CREIXEMENT

Apostem per una societat més cohesionada, justa, austera i ecològica, i això passa per fomentar un creixement basat en la innovació aplicada al progrés tècnic i la creació de valor.

ACTUACIÓ

La innovació és el camí necessari que ha d’emprendre tota organització per garantir el seu propi futur.

El nostre òrgan directiu

Mireia Martin